Heips :)

 

Olin siis viikonloppuna iskällä, ja nyt on sitten sellainen sopimus, että mennään sinne joka toinen viikonloppu. Nyt mulla on kauhia kiire, kun pitäis saada se Madonna-esitelmä valmiiks, siivota huone ja kaiken näköstä. Mitenköhän saan aijan riittämään. Ja illalla tulee viellä täöykkäritki, ja se uus proffa ja... voi paska, suoran sanottuna. Kauheesti tekemistä. No iskällä meni mukavasti, olin sunnuntainan erikan kanssa, ja seottiin totaalisesti. Sitten kuitenkin olin unohtanut astma-lääkkeet kotiin, ja iskän koirista mulla tulee aina ahdistuskohtaus. No äiti toi ne sit lauantaina, ja samalla iPodin latausjohdon. Sitte en saa vaseliini purkkia auki, ja tällee, et hermot menee taas.

Kuvattiin ikun kanssa lauantai-sunnuntai välisenä yönä vähän ilmeillä, ja hajottiin niille. Sit eilen illalla tuli kauhee ihottuma tohon käsivarteen, ja kirjottelin taas tunnilla käteeni "piita,piita,piita," että tällästä mulle kuulluu tänään. Keräilen rahaa, et pääsis keskustaa vähä ostelemaa, ku en oo pitkää aikaa ollu. Lopettelen nyt, koska kamala kiire.

Seuraavassa postauksessa enemmän asiaa, jos aikaa riittää siihen silloin 8)

 

♥:llä Esme.