keskiviikko, 10. maaliskuu 2010

10.3.2010

Huomenta kaikille.

Nukuin hyvin kiitos kysymästä, ja ette kyllä ikinä arvaa mitä huomasin MSN:n uutisissa.

Twilight-elokuvista tuttua Robert Pattinsonia esittävä luonnollista kokoa oleva näköisvahanukke löytyy piakkoin museosta kahdelta eri mantereelta.

Robert Pattinsonia esittävät nuket tulevat esille Madame Tussaudsin tiloissa New Yorkissa ja Lontoossa tämän kuun lopulla, tarkasti sanoen 25. maaliskuuta. Verta ja lihaa oleva Pattinson saattaa ilmaantua paikalle.

Pattinson-vahanukke kahteen eri museoon (c) Steve Granitz / WireImage

Mun mies. Taidanpas varata liput Lontooseen ja lähteä katsomaan nukkea 8---D No en oikeesti tietenkään, mut taidan ruveta säästämään rahaa johonkin matkaan. Haluun Pariisiin,Madridiin,Lontooseen, New Yorkiin & Miamiin, sekä Los Angelesiin <3 Joo , ja  en siis vieläkään menny kouluun, kun äiti epäilee et mulla alkaa pian nousta kuume. No kyllä mulla nytkin särkee pää, ja nenä aivan tukossa. Lisään kohta kuvia koneelle, ja sit lisään galleriaan. Hermostuttaa kun tää kone lagaa kokoajan, tai ainaki välillä. Pitäis varmaa päivällä kysyy Ertsulta sen uutta blogia.

Eilen illalla tuli Hennalta viesti, että sillä on ny kotiarestia. Sen täytyy kuulemma keskittyä kouluun, Ja minäpäs soitan tänään Piitalle. Hui mua jännittää, ettei se tykkä mun äänest. Varsinki nyt ku se kuulostaa iha Kristiina Brask- ääneltä 8<

Mukavaa tää funssa. Täytyy yrittää muistaa soittaa sit kymment yli kaks, terve menoo sitku mun suusta ei tuu yhtää mitää. Nyt toistaseks sitä vielä tulee. Bossonia kuuntelen pitkästä aikaa, kun löysin sen levyn autosta. Mut taas tähän juoruasiaan. Mä sorruin niin pahasti. Mä vaan luen kaikkii juoruja netistä ja kuolen. Piita tappaa mut ku kerron sil kaikkee jännää. No jaa taidan olla hippasen väsyny ku kirjottelen sekavia.

 

♥:llä Esme

Kommentit

Ladataan...
  • Henkilötiedot

    Tätä blogia kirjottelee nuori naisen alku Naantalista. Kirjottelen tänne tapahtumista, vaatteistani &amp; ylipäätänsä elämästäni 8--)

  • Tagipilvi